måndag 9 augusti 2010

En tanke










Jag har haft en tanke i mig att jag vill måla mina fötter.
I ett par skor så att man ser hela benen. Så att man ser att jag står på egna ben.
Jag provade i akvarell, det hade kanske funkat om jag haft större pensel. Det blev inte riktigt som jag tänkte mig.
Provade i dag i olja.
Men detta är första och skissen första bilden.
Jag tar kort på mina alster. Tittar och funderar.

Funderar på om svampskogen har några svampar i sig.
Igår gick vi i tre timmar utan att hitta något, det är helt klart roligare
om man hittar några svampar.

Jag har tre stora dukar kvar
funderar på om de borde grundas o prepareras för framtida verk.


2 kommentarer:

  1. Spännande med fötter. Henke har en liknande idé med våra fötter tillsammans i svartvitt foto. Få se om det blir av :)

    KUL med blogg!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag du skall testa Lena.
    Fötter är roliga

    SvaraRadera